REFIT

Výzva:
Zemědělský producent s dlouholetou historií inovoval technologii výroby produktové řady 100% přírodních šťáv. Nyní se ovoce a zelenina lisuje za studena metodou tzv. pascalizace, jejíž výhodou je uchování všech vitamínů v nápoji a absence chemických konzervantů.

Řešení:
Cílovou skupinou produktu jsou aktivní lidé, kteří chtějí žít zdravě, a proto jsme při redesignu postupovali v lehkém a přírodním stylu. Snažili jsme se především zdůraznit, že se jedná o nejčistší 100% džus na trhu s unikátní chutí.

Výsledek:
Výsledkem je čtveřice nápojů s nezvyklým složením a osobitým designem, který se v cílové skupině stal populární. Klient sám potvrdil, že po redesignu vzrostl prodej značky Refit v maloobchodních sítích oproti předcházejícím obdobím.

Služby:
Tvorba logotypu, Design etiket, Ilustrace