AFRO

Výzva:
Značka Afro byla dříve známá pouze svým gastro sortimentem. Společnost JH Group, která značku vlastní, však měla ambici rozšířit portfolio o produkty pro běžné spotřebitele. Po průzkumu trhu odhalili příležitost: džem v tubě, který by umožnil snadné nanášení bez špinění dalšího nádobí.

Řešení:
Zadáním bylo připravit designové návrhy logotypu a maskota na tubu se švestkovými povidly, jahodovým a meruňkovým džemem. Z několika kreativních konceptů jsme rozpracovali motiv panáčka Afráčka, maskota, který je charakteristický svým účesem afro. Design jednotlivých příchutí v hravém stylu působí veselým dojmem a odpovídá očekávání cílové skupiny.


Výsledek:
Nová podoba značky se velmi líbila, a proto se nový design přenesl i na gastro produktovou řadu. Afro tuby najdete v každém velkém řetězci jako je Tesco nebo Albert.

Služby:
Redesign logotypu, Tvorba maskota, Obalový design